Saturday, February 27, 2010

Lagi mangsa FACEBOOK

oi!oi! lagi entry berkenaan dgn laman sosial terkenal, facebook. Gara2 penyalahgunaan laman sosial oleh segelintir masyarakat yang tidak bertanggungjawab menyebabkan imej facebook tercalar (wow..!) mangsa yang juga seorang selebriti terkenal, cess..terkenalkah anda? mengalami trauma. ikuti apa yang telah berlaku pada guru vokal, Juliza Adlizan.



Pada bahagian informasi 'interest' di akaun Facebook itu, 'Juliza' meletakkan seks selain memasak, menyanyi, menari, membeli-belah dan menonton wayang. Ramai yang terkejut dengan informasi 'suka seks' di akaun Facebooknya. Akaunnya tersebar di beberapa laman web dengan meletakkan iklan ubat seks di bahagian atasnya, wooo...hee...bahaya nih..

Tidak melatah mcm mak nenek, pemilik, Singing Factory, bagaimanapun menafikan sekeras-kerasnya bahawa akaun Facebook itu bukan miliknya. "hey! that is so not mine" (itulah agaknya kata hati Juliza)

"Saya dianiaya. Akaun Facebook itu bukan milik saya sebaliknya orang lain. Saya mempunyai akaun saya sendiri. Saya takut ada orang cuba mengenakan saya memandangkan beberapa bulan yang lalu, ada orang yang menceroboh masuk ke akaun saya dan saya tak boleh membuka akaun tersebut selama sebulan. Saya rasa ada orang yang dengki dengan saya dan melakukan sesuatu ke atas akaun saya" kata Juliza

nota jari kuku:
*jgn fana dgn facebook 24/7..hee

5 comments:

luqman afiq razali said...

ramai gak la bro dah jadik mangsa facebook..
baru2 ni aku ade baca kat dubai sampai bunuh diri la bro..
sebab gambar bogel tersebar..
gile2

-luqblogluq-

frazi said...

luqman: oh ye ka!gile sehh..bhya betui..dunia..dunia..

asphaq said...

leh caya ka tu bukan Juliza punya FB..
haha..
macam2 dunia skang..
tepuk dada tnya selera..
wahh..
haha

frazi said...

shamin::haha..tu la..skang ni sapa nak glamer seantero semakin mudah..gunakan ja fb..amacam?

aurikelsan said...

cover line punye statemen ke kak julie?? hehehe