Sunday, February 21, 2010

ak pakai baju HIJAU, lampu isyarat pun ada warna HIJAU jugak!

hee..oi! bru je balik dr mkn kat Zombie, nasi puteh+daging cencang (tu pun nk bgtau...) hey! suka suki le, hee..entry ni mmg pasti djangkakan oleh segelumit member2ku..ahakz!oh ye, kitaorg pergi naik keta Rejab (bkn nama sebenar, nama sebenar beliau ialah Paeng a.k.a Faiz), keta kesygnnya bewarna hitam. Meluncur laju spt sediakala, ahakz!hee..

(Perjalanan balik dr kedai Zombie)

uiish, lampu merah! mesti berhenti. Rejab mmg pemandu yg berkhemah mulia (weakk, fuh fuh fuh) lalu memberhentikan keta kebanggaan Malaysia. bla..bla..bla...(borak2 kosong sementara lampu hijau)

"Paeng, Hijau" kata pemuda berhati mulia
"Hijau" kata pemuda berhati mulia lagi
(keta lain dh jalan...vrooomm!)
"Hijau!!!!!" kata pemuda mulia dan Rahimah (bkn nama sebenar)
"oooo..kkk" kata Rejab

heee...apa telah terjadi pada Rejab! oh kasehan Rejab, dia mengelamun..dia mimpi...dia khayal..dia..dia..dia..dia..apa2lah yg sewaktu dgnya..(mungkin dia pkir nk bagpack bersama Halim cuti akan dtg ni..heee)@paeng berhalusinasi! ianya warna HIJAU bkn PINKY

Rentetan dari tragedi, peristiwa itu..daus (nama sebenar, tergelak dgn suara BASSnye..)hee.. nasib baek pemuda berhati mulia, Rahimah dan Daus ada dlm keta ketika itu..kalu tidak mungkin Rejab akan terus berada d c tu sampai ketanya ditabrak!uishh (bahaya ak buat statement mcm ni, Rejab akan saman ak nanti mcm kisah Aduka Taruna..hee)

sekian.

nota kaki suria yg x bercagu:
*entry esok lusa belum tentu, tulat pun belum tentu..pembaca setia terus nantikan yep..hee

9 comments:

ctee_mars said...

hahaha..yer2 mmg aku nantkan entry ni...hohoho

hijau yer-----

kesian dia mengelamun.... hohoho

-rahimah bkn nama sebenar- fufufu

Frazi A said...

mars: kasehan..

Aus said...

kau mengelamun cakap org lak..
hahahahak..

Frazi A said...

aus:oi .ak pemuda bhati mulia tu la..hee

atreyu strange said...

Smlm aku ter-lambat sket kat lampu ijau, org blkg hon bertubi2. Aku geram, aku pun tekan pedal minyak abis2an mcm nk lumba ngan dia.

Last2, dia tinggalkan aku jgk.

aurikelsan said...

frazi: rindunya nk mkn ramai2 kt zombie..paeng mst mengelamun ingt kt aku la tue hehehe

jen: mst keta ko bunyik je lebih kan huhuhu

Frazi A said...

jen: isk..itu sguh memalukan..siapakah jen? (cess buat2 x kenal..hee)

surya: uish..mmg dia merindui..tp jangkaan ko meleset mcm peleset..paeng merindui halim sebnernya..hee

atreyu strange said...

suria & razi - ia agak memalukan. lebih memalukan bila bunyi ekzos adlh bunyi karat. dem. nak tukar full system!!!!!

Frazi A said...

jen: xpa jen, mna tau kat nff event nant ko mng BMW 5 series..waa..terkujat ak, 5 hari ..5 mlm tanpa bintang..hee