Friday, February 19, 2010

Gara-gara Facebook!


"ko ada facebook tak?" tanya Aminah (Bkn nama sebenar)
"mestilah ada!" jawab Joyah (juga Bkn nama sebenar, nama sebenar beliau ialah Jemah)

heee...berdasarkan perbualan di atas, apakah kesimpulan anda?(mcm soalan exam darjah 3)..ahakz!...heee....tiada jawapan yang SALAH..hee...sebab? musabab? .. ianya adalah soalan terbuka..makanya ikut suka andalah...nak jawab hapa kebenda...hee..

sebenarnya facebook ni bukan sahaja digunakan oleh tokey kedai runcit Pak Mat je, atau tokey getah Krishna, atau tokey ayam Ah Keong ja, malah ia digunakan oleh PM (Perdana Menteri) kita sendiri. Berdasarkan sumber2 yg boleh dipercayai jumlah peminat facebook PM kini lebih 100, 000...wow...! weee! .. wooo ... anda?adakah?? .. wakaka.. "Saya gembira dan terharu dengan respons yang ditunjukkan oleh peminat menerusi pesanan yang ditinggalkan dalam laman sosial ini,” kata Najib dalam ”Facebook” yang dikemaskinikan pada pukul 4 petang ini - Bernama (Utusan Malaysia)

sayugia, facebooking in a good way yooo!


4 comments:

Aus said...

camni pun ade..
hahaha

Frazi A said...

aus: mcm2 adoo..haha

aku junsu said...

saya ada facebook tapi xminat sgt nak guna..xtau la sebab ape..blogging lagi best kot.. for me la(^_^)

Frazi A said...

aku junsu: sama la..fbook no longer my preference..haha