Sunday, February 21, 2010

Tolong!Penyuuuu!!!ak nampak penyu!


oi!oi! hee..tolong!tolong!tolong!tolong!tolong! kasihan penyu, jgn bunuh haiwan itu, haiwan itu makin pupus!

dimanakah mereka?kenapakah mereka tidak singgah di Rantau? sebabnya, kegilaan menikmati daging penyu menyebabkan spesis ini makin terancam dan makin pupus! (marah!) kalau dah pupus mcm mana anak cucu di masa depan nak tgk penyu???(bkn penyu mainan ye..) informasi utk kalian2, di Malaysia, bkn Indonesia ye, berapa byk ekor penyu telah berjaya singgah di Malaysia thn lepas? apa tak tau?heee..meh c ni.. mengikut sumber2 yg dipercayai, jumlah penyu yg berjaya singgah dan bertelur ialah hanya...jeng..jeng...jeng.... 1 EKOR je ye..hee amacam?byk tak? kalu anda2 sekalian rasa seekor itu byk, mmm...anda2 kena amik balik subjek matematik tadika kemas!heee..sayugia, kurangkan pencemaran air! (tadi scr ketidaksengajaan ak tertgk ada anak c*** kencing kat tepi longkang scr terbuka, ewwww, pencemaran penglihatan betui..$%^&*#@!)

8 comments:

aurikelsan said...

Sjk bilakah menjadi duta alam sekitar??

Frazi A said...

baru je dlantik bbrapa mnit yg lepas..hee

Aus said...

hahahahak .
kau dan penyu mmg serasi.
hahahak .

aurikelsan said...

serasi atau serupa??kahkahkah

muhammad safarin said...

aku rasa aku lebih ingat ko bile tengok squidward dalam spanjbobskuepent...

squidward lebih sesuai dari penyu i thinks ...hahah

Frazi A said...

aus:ak nak bela penyu le...hee

surya:isk, serupa..o x mungkin, ak lbh dr itu...

parin: cet!ak lbh hensem dan comel dr ituuu..cesss

atreyu strange said...

agak unik klu ko bela penyu. kura2 dah x laku ek?

Frazi A said...

jen: penyu la cambest..kura2 outdated da..hee..