Wednesday, December 9, 2009

Bengang

Bengang sguh hari ini, rasa cam nak nyanyi ja lagu bengang kuat2 "Tak mungkin ku percaya, Kata - kata yang penuh dusta..Hanyalah bibir berkata yang memilukan..Menambah bengang rasa hampa....Kerunsingan diriku terasa" wakaka..sblm tu, tgk pic kat bwh ni dulu


muahaha(ketawa kejahatan).. akhirnya ak telah merelakan diri aku utk gegeh menulis dan membentang hasil kerja ak selama 1 thn, oppppss! sethn ka? ak buat 3 hari ja...wakakaka..LIHATLAH DUNIA (iskk, dah termasuk bibit2 riak ni...astaga) Igtkan hari ini akan berjalan lancar spt jet pejuang di angkasa ..mmmm, harappp...bgn pagi agak lewat, tp masih boleh dibanggakan. Kmudian tgk org bentang, gegeh sgt tgk mereka segala, padahal ak punya slide x siap pun lagi. makanya, lepas minum pagi terus cabut balik..hehe..sbb sesi ak jam 2.30 ptg. tet..tett...tettt.. (jam hp ak bunyi) oh..dah jam 1.24 ptg. Bersiap sedia segala, jam 2 ptg ak btolak ke tempat kejadian...

"awak pembentang eh, sila ke dewan utk upacara perasmian" kata akak manis

"perasmian? bukan pg tadi dah rasmi ke?" jawab ak

"td pagi ADUN lambat dtg, maka kita buat jam 2 ptg" balas akak manis

-ak diam je, kemudian ak ckp "xnak la ke dewan, saya nak t'gu kat sini ja"

- akak manis tu berjalan je tanpa menoleh kebelakang utk melihat muka ak yg comel ni..wakkakaka

Penat je ak dtg awal segala, dh x sabar..lgpun ak ada hal, kena sampai ke tempat kejadian yg ke-2 sblm jam 4ptg..xda pilihan lain, ak terus tertanti2 di situ, sinun segala mcm guard, jam 3.15 ptg bilik pmbtgn dah ramai..so ak pesan kat 1st presenter "pls don't take so much time ya!"..nasib baek la dia berhenti pd masanya, kalu tak...hangin sebadan ak..tibe turn ak "Dijemput saudara bla...bla..bla..utk meneruskan p'bentangan" tanpa buang masa (dh byk terbuang daaa..) ak terus take over the stage..hehe..ak ckp rsanya terkuat gak la (ak sakit tekak skang, volume suara x dpt nk control sbb m'hdpi mslh pndengaran gara2 skuba tempoh hari)..kring...kring...masa tamat..

Ak baca je slide ak smpai habis, wlpn ak tgk ada riak2 wjh yg x puas hati..suka hati aku la...ak da siapkan slide, ak nk kasi perabis..

"ok, sesi pertanyaan, saya buka utk soalan" kata moderator.

Ada pulak yg angkat tangan tu, iskk..iskk..dia tanya, ak jawab, dia xpuas hati dan tanya lagi, ak jawab..pastu cam ok la.."ok, ada lg soalan?"kata moderator. ada pulak "pakcik" ni angkat nak tanya. dia tanya, ak jwb, dia tanya ak jawab, dia x puas hati, ak lg la..suka ak la, ni paper ak, ak nak jwb apa..apa "pakcik" ingat "pakcik" semua tahu kah? (x tergamak soalan ini ak hamburkan pd dia)...so ak jwb "masalah akan sentiasa ada, kdkala kita xdpt menyelesaikan scr keseluruhan..ttp dpt dkurangkan"

"ok masa tamat, kita berhenti utk sesi berikutnya" kata moderator.

-dgn muka yg bengang, ak cpt beredar dr tmpt kjadian tsbt utk ke lokasi kejadian yg ke2 sblm KELEWATAN..


nota kaki:
*kebanggaan terserlah jua, apatah lg kegegehan

4 comments:

a kl citizen said...

assalammualaikum

takade video presentation tu ke?
teringin nak tengok kehebatan pembentang...

Frazi A said...

kl ctzen: mm, xda vid pn diambil, kesian kan?kwn yg sptutnya dtg masa tu injured plak..igt blh la dia amik gmbr n vid skali, unfortunately he can't make it, nvermind..myb i can get some pics frm the urusetia..hehe.. :)

Framestone said...

he..23x ko nk cepat2 g naik klia transit ke.. bro dah naik dah

out of topic--> ok roger...laju ek dtg blog bro...naik klia transit rupanya

www.broframestone.com

Frazi A said...

broframestone:wakakka..laju2..