Sunday, November 8, 2009

Fish Spa


mama






last friday, i got a call from my parent, they want to visit me. i said "when?" ..."we're on the way to jb now" my mum replied..uish...diorang dtg ke jb x inform lebih awal.??.erm..erkk..lepas solat jumaat, then terus je bawak mereka jln2. my mum wants to go to angsana.."angsana?..sigh..ok then" i replied..so, while window shopping on my own, leaving my parent with their own agenda, coincindentally, i get to see my friends there..uish.. they all moving in groups, ak dah dpt merasakan mengapa mereka semua ini "berkeliaran" di angsana.."jamuan akhir tahun!" gotcha..hehe..no worry, i'm not going to shop like 'em.. ok back to main topic "fish spa"..hehe..on the way back, i ask my mum..wanna goin for pedicure?.."apa yg kau merepek ni" my mum replied...huhu..jom pergi singgah sutera mall (SM) nak tak...hehe..actually she refused to go, but after persuading her..finally, she agreed, my father don't even care..he agreed all times..haha, without no hesitate, i drive my car straight to the SM..

Luckily, there's a promotion..so apa lagi try la...i'm the first who "jump" in the water..actually that is my first though..haha, "erkk...uishh...wooo.....heee...huuuu...." x dpt menahan kegelian ikan2 yang kelaparan tersebut menjamah sel-sel kulit mati kaki ak..ha..then followed my mum n dad..huhuhu..diorg punya reaksi lagi la..tidak ak sangka2..suprisingly...that moment i felt so so so happy..looking 'em enjoyed. info (boring....) mengenai fish spa, ikan2 yg mkn sel mati ini di beri nama ikan garra, i heard bout this fish when i watch ugly betty long time ago..i bet a few years back..the evil lady, Wilhemina (betul ke ak spell nama minah tu, udeh lupe) is eagered to hv his feet damm clean n sexy..so one of the charac suggested why not hving a fish spa!..also mentioned.. sgapore (fames la sgapore kat holiwood)...so whatever..i forgot the lines..hehe..ok..sbenarnya agak bagus utk korang semua utk mencuba..ianya dapat membersihkan lubang kulit, membaiki peredaran darah, menyahkan kulit mati, mengawal dan mengilatkan kulit dan paling penting selamat... some said fish spa, doctor fish n whatever..pampered urself, i meant ur feet..huhu..

No comments: