Friday, November 5, 2010

diwali ini

mmm.. lepakkk saja
berikut ialah rentetan diwali tahun ini
bgn lewat..
xsarapan pn..
solat jumaat..
mkn tgh hari dgn mars..
pergi jusco dgn mars..
ha! ada satu benda menarik!
happy hour!
tau kan?
tau kan?
kat mana lg kalu bkn jusco!

dulu2.. masa "remaja" suka sgt bazir fulusss
beli pakaian sgala.. (diorg ckp utk kepuasan, xpa!)
erkk..
tapi td ada la jugak penyakit dulu dtg scr mengejut!
jd.. terus ak berlari-lari, sampai semua org tgk ak!!
ada yg terpaku, terkesima, terkejut dan ter terr terrrr..

haaa... maaf 2 ayat diatas hanyalah rekaan semata2
x berlari pun, berjalan dgn penuh tawaduk je ke MPH..
terus zazzzzzzzzzzzzzzzzz....
beli majalah mangga! tau tak majalah mangga tu apa???
bkn itu saja beli URTV dan sewaktu dgnya...

haaa... sekali lagi maaf, bahawa 2 ayat di atas adalah rekaan sengaja2
hihi..wakaka..
ok.. ak cuma beli buku pasal tetttt...tettttt...
hahah.. pembelian itu juga mntjukkan bhw aku DEWASA
dan punyai halatuju.. (ceh cehhh... cehhh)
sila gelak!hahah...

p/s: mlm ni nk duduk dlm bilik diam2, nk bca "buku" (hahaha)..+ selamat hari raya pada viky (esok ak nk mknnnnn bykkk, mcm ak mkn tgh hari semlm dan hari ni kat kedai zai!)

4 comments:

aurikelsan said...

wawaawaa..skrg dating ngn mars je ek..wonders yg laen mane?

akufrazi said...

Dating sgtttt,.daus g cuti2 mlysia.. Maka tinggal la ak je kt ktgb niii .. Hihu

darkbatman said...

x g pecahkan kelapa kat batu caves ke bro?hehee..

akufrazi said...

aieuihhh,. xnmpk ka ayat" slt jumaat" tuuu.. hahahaha.. tp kalu lepak wyg masa public hol bsama member mmg terbaekkk laa..haha